9 Ekim 2019 Çarşamba

Çanakkale Türküsü Flüt ve Melodika Notaları

Çanakkale Türküsü Flüt ve Melodika Notaları

Sözleri:

Çanakkale içinde aynalı çarşı,
Ana ben gidiyom düşmana karşı,
Off, gençliğim eyvah!

Çanakkale içinde bir uzun selvi
Kimimiz nişanlı, kimimiz evli,
Off, gençliğim eyvah!

Çanakkale içinde bir kırık testi
Analar babalar ümidi kesti,
Off, gençliğim eyvah!

Çanakkale elinde toplar kuruldu,
Vay bizim uşaklar orda vuruldu,
Off, gençliğim eyvah!

Çanakkale üstünü duman bürüdü
On üçüncü fırka harbe yürüdü,
Off, gençliğim eyvah!

Çanakkale içinde vurdular beni
Ölmeden mezara koydular beni,
Off, gençliğim eyvah!

15 yorum:

  1. çok ben yarışmamı kazandım





    YanıtlaSil
  2. Çok işime yaradı teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Ya hiç işime yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok komik bir şaka

      Sil
    2. Arkadaşlar o kadar uğraşmışlar cevabınız işime yaramadı mı gerçekten hiçbirşeyin değerini bilmiyosunuz adı üstünde yorumla diyo sohbet et demiyo bu arada çok işime yaradı çok teşekkür ederim💯❤👌🙏👏💗🙃🙃

      Sil
    3. Ayrıca sende hiç komik değilsin

      Sil
  4. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum o kadar işime yaradı ki anlatamam bu şarkıdan sınav olacağız inanılmaz mutlu ve şanslıyım bence daha birçok kişi güzel yorumlar yazacak ara sıra bazıları hiç işime yaramadı dese bile mükemmel yapmışsınız ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. olm çalamıyom yoksa saol güzelde

    YanıtlaSil
  6. işime yaradı tskkkkk<<<<3

    YanıtlaSil